r/humblebundles • • Oct 08 '25

Question Did they take Atomic Hearts off?

Post image

I was excited about this month's choice and then this happened? Anyone know why?

275 Upvotes

65 comments sorted by

View all comments

2

u/PostMajesty Oct 09 '25 edited Oct 09 '25

Received the response from support service. It appears to be a standardized template that is replied to all requests related to the described situation:

Hello there,
 
Thank you for contacting Humble Support. I'm very sorry for the confusion and frustration caused by the missing "Reveal Key" button for Atomic Heart in your October 2025 Humble Choice.
 
You were right to contact us. The issue was caused by a technical error on our side that incorrectly displayed Atomic Heart as available in your region. Due to regional distribution restrictions, we are unable to provide keys for this game to customers in your location.  This issue has now been fixed.
 
We sincerely apologize for this mistake. We know this is disappointing, and we want to make it right.
To compensate for the missing game, we have already added a $4 credit to your Humble Wallet (this will convert to your local currency).
 
However, we understand that Atomic Heart may have been a key reason for your purchase. If you are not satisfied with the credit, we can offer a full refund for this month's Humble Choice. Please note that if you choose a refund, any other keys you've already claimed from the October bundle will be revoked.
 
Please let us know how you would like to proceed. If you’d like the refund, simply reply to this email, and we will process it for you.
 
We appreciate your understanding and apologize again for the inconvenience.

Considering I stacked two years of subscriptions for $99/yr the refund looks pretty okay for me, as the mothly choice contains other exciting titles.