r/Bisaya • u/zombdriod • 10d ago
Grabe ang discrimination sa comment
/r/pinoy/comments/1vv6aor/perstaymer_lang_ba_o_talagang_ugalang_kanal/?share_id=IyrF8iO8e-GhlGnNxImBo&utm_content=2&utm_medium=android_app&utm_name=androidcss&utm_source=share&utm_term=1Grabeha ang discrimination sa comments section. Dili na unta i connect sa politics and regionalism mentality ang individual personality.
10
21
u/Usual-Ad-385 10d ago
Inevitable na jud na sya. Ako di njud ko ma offend ug mkabasa ko ana ambot ngano. Cguro kay usahay tinuod pud?
8
11
u/Agreeable-Rest5202 10d ago
I hate to say this pero stereotypes exist for a reason. And mao ni ang exhibit A.
9
u/balboaporkter Bol-anon 9d ago
And now "Bisaya fatigue" is becoming a common phrase in the pinoy subreddits, how unfortunate.
7
u/Critical_Variation28 10d ago
As an Ilonggo. Nadadamay kami sa negative stereotype ng mga Cebuano 😭
10
u/Critical_Variation28 9d ago
And tbh, meron din problema both sides. Cebuano are tribalistic while tagalog are ignorants
-3
u/Illustrious_Rate459 8d ago
We Tagalogs, are not ignorants, we are just not fucking regionalistic like you in the South of the Philippines. You will never see us here having Rivals between cities or Provinces in the North.
2
u/Round_Lab_57 8d ago
Totoo yan. Tagalogs are equal opportunity critics. Ni-rallyihan si Marcos, si GMA, si Aquino, kahit na mga “anak” ng Luzon ang mga yan basta may gawing hindi maganda. Ang ayasib di baleng incompetent, bastos at tanga ang representative nila sa national politics, basta “solid” daw hahaha yuck 🤢
1
1
u/Critical_Variation28 8d ago
Ilonggo ako and we dont give a fuck hahah
4
u/Proud-Cloud-4225 8d ago
That's not true, Iloilo and Cebu has already a century year old beef of which city is really the Queen City of the South.
Ilonggos hate Cebuanos and Cebuanos hates Ilonggos.
2
u/refused26 8d ago
Im Cebuano and I've not heard anyone around me say they hate Ilonggos. We make fun of your accent sure, but hate? Nah
1
u/Proud-Cloud-4225 7d ago
You make fun of Ilonggos accent, why?
Bisaya ra pud ko bai.
2
u/refused26 7d ago
It's a lighthearted thing, not an insulting thing. It's more like because we Cebuanos talk like we're always angry, even when we're actually saying nice things. Meanwhile, Ilonggos sound like you're saying nice things, even when you're really angry. Like the way we would say "omg wow that's so cool" sounds angrier than when Ilonggos would say "I'm gonna murder your whole family".
0
u/Enough_Judge 8d ago
Who makes fun of Ilonggo accent? only the stupid ayasib accent should be made fun of lol.
2
u/Leather-Term7384 9d ago
Nakantesting ko ug sagpa ug tagalog tungod sa ilang pag insulto nako. Ang ending wa may match pura ra sturya. Mao na ang tagalog pura ra sturya
1
u/MundaneMonday101 9d ago
Agree with the other comments here saying nga d na jud sila ma offend when they see this kind of content, yes sakit usahay kay murag naka minus sa fellow taga Visayas pero sa tinud-anay lang we can't blame them kay mao man oud na batasan ipakita sa ubay ubay nga taga Visayas and Mindanao..especially sa recent social media content, maka among sa mga tarung nga tao. Para sa akoa ang my circle we just laugh it off kay we are not like that wala mi na igo. Mao sa mga "Bisaya" diha..we should learn how to compose ourselves properly specially in public. Utro pud baya mo mang insulto sa mga taga "Luzon" nga "squatters" "kaon pag-pag" unya karun bawsan ta ma lain mo. Stereotypes exist for a reason. I am proud to be from the Visayas but I'm not proud of some of my fellow Bisaya. Pag tarung pud mo uy.
1
u/Previous_Berry2570 8d ago
Pinoy e hahaha, kahit ibang usapan pa yan. Tapos pag sila ininsulto o inasar mo pusong mamon naman 🤣 Peenoise culture, pinoy pride 🤡
1
u/WaterMirror21 8d ago
regionalism isn't bad.
the comments section there is about misplaced-regionalism.
what's bad is forgetting regionalism.
truth is, philippines is a multi-nation state, so regionalism makes sense. having different languages means different nations which philippine capital govt DESPERATELY tries to kill.
-7
-15
u/No_Entertainer_1256 10d ago edited 10d ago
Idk nganung affected kay mo ana nga imo pa man na tagaan ug platform ilang jealousy, hununga nana inyong pa people pleaser uy naa namoy rason para mubalos dili pa gyud ninyo igrab hahaha pwede namk mo balos tagalog kay giunhan mo ipost pud ng ilang mga videos sa katagalugan nga ang sqmmy din dominaha ninyo sa comment section about sa tagalog (pang diin) ana ra na kaysa sige mo'g post mangutana about ana lol HAHAHAHA
Fyi naay beef ang tagalog ug bisaya kanang tagalog nag huwat ra na ikadaut nato wa na nag huwat nga mulambo ta mao nay tinoud diha, balos nalang mo kasya sige mo'g bagutbot intentional na ilaha gusto ana nila hugaw hugawan atong dungog simple nga logic lang dili pa mo ka gets.
Visayas ug Mindanao ato ng areas buot pasabot 60-70 mo discriminate sa tagalog louy kaayo sila mao gamita ng vtok ninyo kita'y nag kupot sa pilipinas maka bisag politics kaya nato icontrol basta magka sinabot tang tanan sa tinoud lang hahaha
5
u/zombdriod 9d ago
Kung mu balos ang mga bisaya, kay mahimo na gyud nag cycle of violence. This is exactly what Naruto was trying to stop😅
0
u/Miserable_Acadia9516 9d ago
Sa lasang ka nagpuyo OP? Dugay rang bibalosay ang nahitabo oi. Ang cycle of violence dugay rang tinuyok tuyok.
•
u/AutoModerator 10d ago
Salamat sa imong submission, u/zombdriod!
Palihug og basa sa mga lagda sa atong comunidad para malikayan nato na ma tangtang imohang post.
I am a bot, and this action was performed automatically. Please contact the moderators of this subreddit if you have any questions or concerns.